Ознаке

…Овде се скупљају многе ствари. Неважне и важне. Оглашавају се чавке, гласови анђела који се повлаче?

Заборавност. Док сам прао чашу, помислио сам на нешто друго, на појединост од јуче. Умало је не разбих.

Видео ручни графички нож, око 60 ДМ. Моја плата месечна  отприлике толико износи. Живот  ме је упућивао на људе са југа (да ли зато што сам рођен на северу?) ; или ми се то само чини? Можда ми је све то подметнуо Случај Комедијант? (2002)

Неки слојеви леда у сенци нису се отопили упркос лепом времену и високој температури за ово доба године, зато што су у сенци.

Лицемерја  има на претек.Несређености. Неизвесности. Незнања. Цури. Тамо и овде. Легао сам касно и устао релативно рано…

* *

Не једног, многе гавране сам чуо, а то значи да треба да будем одважан у наметнутој борби? Наметнутој борби : шта то може да значи? Можда је виђење гаврани најава среће, неке радосне вести? Видети  напуштени замак : знак је да се жеље неће испунити. Видео сам ујкино двориште, и то је можда некакав успех у послу. Видео сам и шуму – букову (велико изненађење ме  чека?)  Зечеви су страх; спопао ме је страх од камених коцки које су  бацале птичурине црне с неба; те исте дивље зечеве растрзале су трави црне птице…

