Ознаке

Педесет и три године је тражио псеудоним који би га читавог обухватио, њега, Белатукадруза, све оно што хоће и све оно што може. Чак и немогуће.

Досадило му је име које су дали кумови, или укућани, као надимак који су му прилепили вршњаци…

…Моје су мисли и помисли тужне. Не усуђујем се да забележим све. Тамо, у кухињи нешто капље; тако и у мени из неке покварене славине непрестано цури. Старост је… Когито клуб. Где је мој живот? Јуче ми се чинило да тек треба да дође; малопре да је прошао, или да га живим сада, сутра, прекосутра, ишчекујући некакав концерт, не птичији, не славуја, не. Концерт препариране чешљугарке? …

Омашке имају свој невидљиви извор.

Много тога је у мени залеђено и у сенци. И сам сам у сенци.

Ни додирнуо нисам помисли које су ми се ројиле у глави чим сам устао…

